Ofte stilte spørsmål - FAQ

B+ Kundeklubb

Hva er B+?

B+ er vår kundeklubb som gir deg tilgang på medlemspriser og personlige rabattkuponger.

Les mer om B+ kundeklubb og meld deg inn!

Klubb- / bedriftspriser

Hvordan får jeg mine rabatter på nett?

Du må først fullføre registreringen i B+ Kundeklubb, da aktiveres menyen Samarbeidsavtaler øverst på "Min side" og du kan velge din klubb/bedrift i listen og benytte koden du har mottatt via din klubb eller bedrift. Usikker på hvordan du gjør det? Ta kontakt med sondre@bull-ski-kajakk.no

Netthandel

Betale med Klarna

Hos oss kan du selv velge betalingsløsning hos Klarna, enten vanlig kortbetaling eller faktura. Velger du faktura kan du velge mellom å betale hele beløpet (gebyrfritt) 30 dager etter at vi har sendt varen eller dele opp betalingen din i 3, 6 eller 12 måneder. For full oversikt se Klarna sine egne sider.

* for faktura kreves det at du oppgir personnummer og er over 18 år 

Betale med Vipps

Hos oss kan du også velge å betale med Vipps, raskt, enkelt og greit og ingen gebyrer.

Jeg vil betale med faktura, men ordre går ikke gjennom

Om ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale med faktura kan det være på grunn av en av disse årsakene:

  • For å benytte seg av faktura kreves det at du er 18 år.
  • Adressen du har angitt er feilaktig, ved betaling med faktura godkjennes bare din folkeregistrerte adresse.
  • Du har overskredet det maksimale beløpet for faktura. Dog kan dette variere, og om du vil vite din kredittgrense kan du kontakte Klarna.
  • Du har angitt et feilaktig personnummer. Tenk på at personnummeret kontrolleres mot den adressen du er folkeregistrert på, disse to opplysningene må altså matche for at fakturakjøpet skal kunne gå igjennom.
  • Klarna (som vi bruker ved fakturakjøp), godkjenner ikke din kreditt. Ta kontakt med Klarna for mer informasjon ang. din kreditt.

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse

Dette skyldes enten at betalingen (1) ikke er fullført eller verifisert korrekt, eller at du har lagt inn feil e-post adresse (2).

(1)

Har du fått varsel Klarna om at kjøpet er fullført, ta kontakt da det i enkelte tilfeller kan skje brudd opp mot betalingstilbyder og vi må bekreftet ordre manuelt. Har du ikke mottatt noe fra Klarna, må du forsøke på nytt.

(2)

Har du lagt inn feil e-post, ta kontakt med oss på nett@bull-ski-kajakk.no eller på telefon 67 55 52 60. Om ønskelig kan vi videresende ordrebekreftelsen til deg og vi kan hjelpe deg med passord til "Min konto" for ordrehistorikk og sporing av pakker med mer.

Jeg er usikker på om jeg la inn rett størrelse eller korrekte detaljer på skibestilling

I pakkeprodukter og/eller skibestillinger kommer ikke alle detaljer med i ordrebekreftelsen. Ved å logge inn på "Min side" kan du i Ordrehistorikk se alle detaljer på din ordre. Ta kontakt på 22 51 22 66 eller nett@bull-ski-kajakk.no så snart som mulig om du ser at noe har blitt feil.

Retur, endring og kansellering av ordre

Jeg ønsker å endre på eller kansellere min ordre

I de fleste tilfeller pakker vi ordre fortløpende og vi kan ikke garantere at det er mulig å kansellere eller endre på din ordre før den sendes. Frem til du mottar ordreoppdatering på e-post kan du kontakte oss på telefon 22 51 22 66 eller Chat (kun online) og vi vil hjelpe deg om mulig.

Du vil selvfølgelig kunne angre kjøpet og returnere eller bytte i en av våre butikker eller sende i retur med returetikett.

Slå sammen ordre?

Vi kan ikke legge til varer på din ordre, men vi kan sende ordre samlet om du kontakter oss på telefon før du mottar e-post med ordreoppdatering.

Jeg har lagt til feil e-post adresse eller telefonnummer

Ta kontakt med oss på nett@bull-ski-kajakk.no eller på telefon 22 51 22 66. Vi hjelper deg med å rette opp i dette og vi kan hjelpe deg med passord til "Min side" for ordrehistorikk og sporing av pakker med mer.

Hvordan går jeg frem ved retur og/eller bytte?

Alt om retur og bytte finner du her Retur & bytte

Kan jeg returnere en ordre i butikk?

Ja, du kan returnere hele eller deler av din ordre i en av våre butikker. Dette vil som oftest være raskere og billigere for deg. Husk å merke returen tydelig med ordrenummer og ønsket handling. For flere detaljer ser her: Retur & bytte

Min side, passord med mer

Hvordan endrer jeg mitt passord?

Gå til Min side og klikk deg inn på Kontaktinfo og detaljer og velg Rediger på PROFIL.

Har du brukt Vipps Logg inn ved registrering eller innlogging tidligere og ikke kjenner ditt gjeldende passord, klikker du Bestill nytt passord.

NB! husk at du må logge ut av nettbutikken før du kan klikke på reset-passord lenken du får på e-post.

Glemt passord?

Klikk Glemt passord?-lenken i innloggingsvinduet og følg instruksjonene

NB! husk at du må logge ut av nettbutikken før du kan klikke på reset-passord lenken du får på e-post.

Produktveiledning

- benytt deg av vår kompetanse på våre fagfelt -

Valg av størrelse

Hvordan velger jeg rett skostørrelse?

Mål foten din i mm og sammenlign med skjema fra hver enkelt produsent.

Plukk av ski

Hvordan plukker dere ski?

Vi har et meget godt utvalg gjennom hele sesongen. Vi prøver hele tiden å finne det paret som passer deg best. Skulle vi ikke ha det du har etterspurt i første runde vil vi bestille opp fra leverandør eller finne et fullgodt alternativ på annet merke eller modell. Vi har fortløpende dialog med deg underveis på telefon, e-post eller butikken.

Les mer under skivalg

Kajakk

Hvordan velge rett kajakk?

Du bør orientere deg godt før kjøp av kajakk. En kajakk vil du kunne ha i mange år og mest glede får du av en som passer ditt bruksområde og ferdighetsnivå. Vi anbefaler deg å komme innom for en kajakkprat med våre eksperter og/eller kontakte oss på e-post, telefon eller Chat-tjenesten.

Fant du ikke informasjonen du søkte? Ta kontakt med vår kundestøtte for nettbutikken:
Kontakt butikker for andre henvendelser
Åpen mandag—fredag: 09:00—15:00
Telefon: 22 51 22 66
E-post: nett@bull-ski-kajakk.no