Salgsbetingelser

Våre betingelser ved kjøp på nett.

God service

Vi gir deg i vår nettbutikk samme gode service som i våre butikker. Bull Ski & Kajakk følger forbrukerrådets anbefalinger når det gjelder spesielle vilkår som gjelder for netthandel. Ski blir også plukket av de samme eksperter som plukker ski ved handling i våre fysiske butikker.

http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/netthandel

Spesielt kan nevnes angrerett ved netthandel, der du har som kunde bedre betingelser enn ved kjøp i butikk. Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager.

Personvern

All personlig informasjon som går via nettsiden er konfidensiell og vil ikke bli solgt til en tredje part. For at en bestilling skal være gyldig må bestiller være fylt 18 år og myndig.

Betalingsbetingelser

Du kan betale med Klarna Checkout - VISA, Mastercard, faktura og delbetaling.

Leveringsbetingelser

Når du har bestilt varen i vår nettbutikk er det normal leveringstid på 3-4 virkedager med forbehold om at produktet du har bestilt er på lager. Du får sporing på e-post (via Logistra) når varen er pakket hos oss. Varene sendes til ditt postkontor eller post i butikk. Du blir varslet på SMS når pakken er klar til henting på ditt lokale utleveringssted. Andre betingelser for elsykkel og kajakk, se under.

Du kan også bestille varer i vår nettbutikk og hente i en av våre butikker. Dette tar normalt 1-2 virkedager og du blir varslet med en SMS når varen er klar for levering.

Har du bestilt ski, kajakk eller sykkel kan dette avvike. Vi vil ved alle skibestillinger ta kontakt med deg som kjøper slik at vi er 100 % sikre på at alt er korrekt. Leveringstid vil da bli avtalt, men dette vil bare unntaksvis ta over en uke.   

OBS! Vi leverer og selger kun til Fastlands-Norge.

Fraktkostnader

Fri frakt på ordre over 1000,- *

For ordre under 1000,- tilkommer fraktkostnad på 99,-

*Gjelder ikke ski/staver (1), sykkel (2), kajakk (3) og skislip (4)

1. Ski / staver fra 250,- (legg inn postnummer i Kasse-steget)

2. Sykler fra 500,- 

Sendes med Bring, foruten elsykler og og andre større sykler. Disse sendes med annet transportselskap**

3. Kajakk fra 500,-

Sendes med ulike transportselskap** som vi har avtale med eller kjøres hjem til deg av oss, da kontakter vi deg for å tilpasse leveringen best mulig.

4. Om du ønsker slipte ski sendt tilbake, må dekke returfrakt. Betaler du på nett, kjøper du dette tilleggsproduktet Returfrakt Skislip

** Vi benytter Schenker, Norlines med flere. Du vil motta egen sporing på epost fra oss (se bort i fra automatisk generert sporing fra Bring via Logistra).

Utsolgt vare

Ved utsolgt vare forbeholder vi oss retten til å kansellere din ordre. Vi vil da ta kontakt med deg å prøve å finne ett tilsvarende produkt.

Feil ved priser, lagerbeholdning og markedsføring

Vi forbeholder oss feil ved priser eller annen feil ved markedsføring.

Bytte og/eller angre på kjøp

Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager. Angrerettskjema (se vedlegg ordrebekreftelse) og kopi av ordrebekreftelse vedlegges forsendelsen. Returkostnadene bæres av forbrukeren, så sant vi ikke har sendt deg feil vare.

Returadresse: Bull Ski & Kajakk AS, Postboks 151, 1300 Sandvika eller i en av våre butikker.

Les mer her om hvordan du går frem ved retur & bytte

Reklamasjon:

Foreligger det feil eller mangler ved en vare må den sendes tilbake til Bull Ski & Kajakk A/S. Vi må ha varen hos oss for å vurdere om det er en reklamasjon.


Noe mer du lurer på?

Andre henvendelser:

Bull Ski & Kajakk AS, Sørkedalveien 7, 0369 Oslo

Organisasjonsnummer: NO 922 396 426 MVA

post@bull-ski-kajakk.no