Retur & bytte

Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager.

Vi har utvidet returrett til og med 15. januar 2023.

Varen du returnerer må være ubrukt og i original emballasje uten skader. Har varen avvik ved mottak, ta kontakt før du sender i retur. Ved skader eller andre avvik vil det kunne bli trukket fra på beløpet som refunderes. Eksempel på ikke godkjent returforsendelse nederst på siden.

Husk at du selv i alle tilfeller står ansvarlig for å: merke returen tydelig og legge ved returskjema som lå ved forsendelsen eller angreskjema (se vedlegg ordrebekreftelse eller last ned her)

Bruk returetikett som fulgte med i pakken, du belastes 99,- i returporto* (egne satser for ski/staver, kajakk og sykkel) eller lever returen «gebyrfritt» i en av våre butikker (husk allikevel returskjema) og å få returen registrert i skjemaet i kassen når du leverer inn. Har du mistet returetikett eller ikke mottatt denne, kontakt oss for å få tilsendt en ny på e-post. OBS! Husk å fjerne etikett som pakken kom med eller klistre returetikett oppå denne.

har vi levert feil vare, farge/størrelse eller annet tilbyr vi selvfølgelig fri retur og du blir ikke belastet for returporto. Velger du å ikke hente ut varen, vil det også påløpe retur gebyr.

Har varen avvik ved mottak , ta kontakt før du sender i retur og send oss e-post med bilder.

Har du betalt med Klarna Faktura, meld til Klarna kundeservice at du har returnert hele eller deler av ordre slik at forfallsdato settes på vent.

OBS! ønsker du å bytte størrelse, må du legge ny ordre på varen du vil bytte til og returnere opprinnelig ordre. Dette for å unngå at vi blir utsolgt i mellomtiden og misforståelser ved retur. Husk at returregler er de samme ved bytte, og at varen skal være ubrukt.

Alternativt kan du bytte til annen størrelse i en av våre fysiske butikker. Da kan dette gjøres i kassen uten å måtte fylle ut returskjema.

Returer vil normalt bli behandlet daglig, men i hektiske perioder i forbindelse med store kampanjer må du beregne opptil 2 ukers forsinket behandling.

Retur eller bytte av vare i butikk

Du kan også returnere varen i en av våre butikker. Husk å fylle ut returskjema (etterspør i butikken om du har mistet det), da det er viktig at returordre er merket tydelig med ordrenummer og årsak til bytte/retur.

Ønsker du kun å bytte til annen størrelse, kan dette gjøres i kassen uten å måtte fylle ut returskjema mm.

Retur av vare som ikke er hentet

Pakke til utleveringssted:
Ønsker du å benytte angrerett uten å hente ut varen vil det også påløpe returgebyr i forbindelse med at pakken returneres til oss. Det tar lenger tid for oss å behandle returen dersom du velger å ikke hente pakken på hentestedet, da forsendelsen ikke kommer direkte til oss.

Hent i butikk:
Henter du ikke ut ordre hvor du har valgt "Hent i butikk", må du melde retur ved å sende en e-post til nett@bull-ski-kajakk.no eller ringe butikken du har valgt som hentested for at den skal bli behandlet.


Reklamasjon

Foreligger det feil eller mangler ved en vare må den sendes tilbake til Bull Ski & Kajakk A/S. Vi må ha varen hos oss for å vurdere om det er en reklamasjon. Svar på ordrebekreftelse eller send en epost til nett@bull-ski-kajakk.no med bilder av feil eller mangel, husk å oppgi ordrenummer.


Mer du lurer på? Kontakt vår kundeservice:

 

 

 

 

Eksempel på ikke godkjent returforsendelse