B+ Kundeklubb FAQ

Hva er B+ Kundeklubb?

B+ Kundeklubb er et medlemsprogram som gir deg unike tilbud, i form av egne medlemsrabatter og kuponger. Du kan også velge å motta nyhetsbrev og tilbud på e-post og SMS. Du vil alltid få vite om våre kampanjer før alle andre og få muligheten til å sikre deg de beste kjøpene først.

B+ Kundeklubb erstatter vår gamle kundeklubb "Klubb BULL"

Hvordan blir jeg medlem?

Du kan registrere deg som medlem via vår nettside, eller ved å oppgi mobilnummer i en av våre butikker. Dersom du allerede er en nettkunde hos oss, og har innlogging til nettbutikken, så blir du medlem via "Min side".

Jeg er medlem av Klubb Bull, må jeg foreta meg noe?

Hei, du vil fortsette å motta våre nyhetsbrev. Ønsker du medlemspriser og velkomstkupong må du registrere deg som medlem i B+ Kundeklubb.

Det gjør du her

Hvordan kommer jeg inn på min klubbside?

Du må først fullføre registreringen i B+ Kundeklubb, da aktiveres menyen Samarbeidsavtaler øverst på "Min side" og du velge din klubb/bedrift i listen og benytte koden du har mottatt via din klubb eller bedrift. Usikker på hvordan du gjør det? Ta kontakt med sondre@bull-ski-kajakk.no

Hvordan benytter jeg min rabattkupong i nettbutikken?

Rabattkupongen finner du i handlekurven når du har lagt til et eller flere produkter. OBS! ikke aktiver de under Mine kuponger Min side, det er for bruk i fysisk butikk.

Du klikker "Aktiver" på rabattkupongen i handlekurven og knappen blir da grønn. Du kan deaktivere den ved å klikke på den på nytt eller klikke på "Fjern rabattkode". 
OBS! rabattkupongen gir kun rabatt på ordinære priser. Står det "Rabattkode (Velkomstgave!)  0 ,-"  har du lagt et produkt i handlekurven som er på kampanje eller fått klubb-/bedriftsrabatt via samarbeidsavtale. Da deaktiverer du rabattkoden og sparer den til en annen anledning.

Hvordan benytter jeg min rabattkupong i fysisk butikk?

Ved å oppgi ditt mobilnummer i kassen vil vi kunne søke opp om du har noen gyldige kuponger tilgjengelig og aktivere den for deg. Om du ikke er registrert fra før kan vi hjelpe deg med dette.

Du kan også aktivere kupongen selv på Min side under Mine kuponger på mobil og vise den frem til betjeningen.

Hvordan får jeg idrettsklubb- / bedriftsrabatter via samarbeidsavtale?

Du må først fullføre registreringen i B+ Kundeklubb, da aktiveres menyen Samarbeidsavtaler øverst på "Min side" og du kan velge din klubb/bedrift i listen og benytte koden du har mottatt via din klubb eller bedrift. Usikker på hvordan du gjør det? Ta kontakt med sondre@bull-ski-kajakk.no

Jeg får ikke medlemspris i handlekurven, hvorfor ikke?

Du har enten ikke fullført din registrering eller blitt logget ut av din brukerkonto tilknyttet medlemskapet. Legg og merke til at det kun er utvalgte produkter som har medlemspris.

Logg inn på nytt og sjekk at du er registrert som medlem på "Min side", der vil det enten være en "Bli medlem" knapp eller en kupong med velkomstgave du kan benytte på en handel med vare(r) på ordinær pris.

Produkter med medlemspris finner du her.

Det registreres ikke fri frakt i handlekurven, men jeg er medlem. Hvorfor ikke?

Vi har fri frakt til nærmeste postkontor/post i butikk på bestillinger over 1000,-*
*gjelder ikke kajakker, sykler, ski, staver og klubbekledning

Les mer

Hvordan kan jeg melde meg ut av B+ Kundeklubb?

Du kan enkelt melde deg ut av B+ Kundeklubb under «Min side», i alle våre fysiske butikker, eller du kan ta kontakt med oss på nett@bull-ski-kajakk.no for å slette ditt medlemskap. Når du melder deg ut av kundeklubben vil dine opplysninger, ubrukte kuponger og kjøpshistorikk slettes fra våre systemer.

Levert av Ny Media AS