B+ Kundeklubb FAQ

Hva er B+ Kundeklubb?

B+ Kundeklubb er et medlemsprogram som gir deg unike tilbud, i form av egne medlemsrabatter. Du kan også velge å motta nyhetsbrev og tilbud på e-post og SMS. Du vil alltid få vite om våre kampanjer før alle andre og få muligheten til å sikre deg de beste kjøpene først.

B+ Kundeklubb erstatter vår gamle kundeklubb "Klubb BULL"

Hvordan blir jeg medlem?

Du kan registrere deg som medlem via vår nettside, eller ved å oppgi mobilnummer i en av våre butikker. Dersom du allerede er en nettkunde hos oss, og har innlogging til nettbutikken, så blir du medlem via "Min side".

Jeg er medlem av Klubb Bull, må jeg foreta meg noe?

Hei, du vil fortsette å motta våre nyhetsbrev. Ønsker du medlemspriser og/eller priser for samarbeidspartnere som klubber, bedrifter og foreninger må du registrere deg som medlem i B+ Kundeklubb.

Det gjør du her

Hvordan kommer jeg inn på min klubbside?

Du må først fullføre registreringen i B+ Kundeklubb, da aktiveres menyen Samarbeidsavtaler øverst på "Min side" og du velge din klubb/bedrift i listen og benytte koden du har mottatt via din klubb eller bedrift. Usikker på hvordan du gjør det? Ta kontakt med sondre@bull-ski-kajakk.no

Hvordan får jeg idrettsklubb- / bedriftsrabatter via samarbeidsavtale?

Du må først fullføre registreringen i B+ Kundeklubb, da aktiveres menyen Samarbeidsavtaler øverst på "Min side" og du kan velge din klubb/bedrift i listen og benytte koden du har mottatt via din klubb eller bedrift. Usikker på hvordan du gjør det?  Les mer her: Samarbeidsavtaler

Jeg får ikke medlemspris i handlekurven, hvorfor ikke?

Du har enten ikke fullført din registrering eller blitt logget ut av din brukerkonto tilknyttet medlemskapet. Legg og merke til at det kun er utvalgte produkter som har medlemspris.

Logg inn på nytt og sjekk at du er registrert som medlem på "Min side", der vil det enten være en "Bli medlem" knapp eller en kupong med velkomstgave du kan benytte på en handel med vare(r) på ordinær pris.

Produkter med medlemspris finner du her.

Det registreres ikke fri frakt i handlekurven, men jeg er medlem. Hvorfor ikke?

Vi har fri frakt til nærmeste postkontor/post i butikk på bestillinger over 1399,-*
*gjelder ikke kajakker, sykler, ski, staver og klubbekledning

Les mer

Hvordan kan jeg melde meg ut av B+ Kundeklubb?

Du kan enkelt melde deg ut av B+ Kundeklubb under «Min side», i alle våre fysiske butikker, eller du kan ta kontakt med oss på nett@bull-ski-kajakk.no for å slette ditt medlemskap. Når du melder deg ut av kundeklubben vil dine opplysninger, ubrukte kuponger og kjøpshistorikk slettes fra våre systemer.

Levert av Frontkom